Anke van Ommen: “Een succesvol online bedrijf heeft weinig te maken met wat je doet maar met wie je bent”

Ben jij iemand die de moeite waard is om te volgen?
Ben jij iemand die de moeite waard is om klant bij te worden?

Succes in je bedrijf heeft weinig te maken met de juiste dingen doen. De juiste dingen zeggen.
Het juiste aanbod hebben.

Succes in je bedrijf heeft alles te maken met wie het is dat jij bent.

Ik heb het al vaker gezegd en ik blijf het zeggen.
Het gaat niet om wat je doet maar om wie je bent.

Ben jij iemand die de moeite waard is om te volgen?
Ben jij iemand die de moeite waard is om klant bij te worden?

En hiermee heb ik het niet over of je een waardevol persoon bent of niet.
We zijn allemaal waardevol. We zijn allemaal goed genoeg.
We verdienen allemaal het beste.
Gewoon, omdat je bent.

Ik heb het hier over of je een krachtige persoonlijkheid bent. Of je interessant bent.
Interessante dingen te zeggen hebt. Die jou mensen moeten horen.

Een van de dingen die ik zou vaak hoor:

Anke, ik doe alle dingen. Ik post op de social media’s. Ik stuur af en toe een email.
Maar er gebeurt niets. Niemand reageert op mijn berichtjes. En niemand wordt klant na mijn posts.

Mijn reactie? Altijd. Overal.

Ben je iemand die de moeite waard is om te volgen?
Ben je iemand die de moeite waard is om klant bij te worden?

Ben je onderscheidend? Ben je jezelf? Werkelijk jezelf? Want daarmee ben je als vanzelf onderscheidend.

Of ben je als iedereen? Iedereen die doet of ongeveer doet wat het is dat jij doet.
Zeg je wat iedereen zegt. Maak je je vooral druk over wat anderen van je gaan vinden als je iets post. Maak je je zorgen of mensen het niet eens zijn met wat je zegt?

Het gaat om energie. Het gaat altijd om energie.
Succes in je bedrijf ontstaat vanuit energie.
Jouw energie.

Of jouw energie aantrekkelijk is.
Jouw mensen resoneren met jouw energie.

De enige manier waarop dit gaat gebeuren?
Als jij leidt met jouw energie.
Leidt met wie het is dat jij bent.

Echt. Diep. Intens. Eerlijk. Rauw. Verbindend.
Wat het maar voor jou is.
Wat maar bij jou past.

Dan ben je iemand die de moeite waard is om te volgen.
Dan ben je iemand die de moeite waard is om klant bij te worden.

Het gaat niet om wat je doet. Het gaat om wie je bent.
Wie ben jij?

Word jij blij als je je content leest?
Denk jij, shit dit is goed? Dit hebben mijn mensen nodig? Dit moeten mijn mensen weten?

Of is je content iets wat je van je to do lijstje hebt afgevinkt?
Check. Ik heb iets geposts. Check. Ik heb iets gemaild.

Daar zit geen energie in!

Het gaat niet om wat je doet. Het gaat om wie je bent.
Focus je op wie je bent terwijl je doet en je gaat magische resultaten halen.

-XX-

Anke

Ps:

Ik help spirituele vrouwen die klaar zijn om impact te maken het bedrijf te bouwen die ze voorbestemd zijn om te creëren.

Wat ik wil dat je weet is dit: Een succesvol online bedrijf heeft weinig te maken met wat je doet maar alles met wie het is dat je bent.

Jouw droombedrijf ontstaat van binnenuit. Vanuit jou dus.

Vanuit wie het is dat je bent en niet vanuit wat het is dat je doet.

Hoe dit precies werkt?

Download nu mijn gratis e-book ‘Manifesteer je droombedrijf’ en ontdek de 5 vragen om jouw droombedrijf te manifesteren >>> https://ankevanommen.nl/gratis-e-book-manifesteer-je-droombedrijf/

Author: AnkevanOmmen

Commentaren